Returpolicy
Sist oppdatert: 01.02.2024
​
Hos Okura Sushi er vi forpliktet til å tilby våre kunder håndlagde sushiretter og wok-varer av høy kvalitet. Vi ønsker at du skal være helt fornøyd med ditt kjøp. Ta et øyeblikk for å gjennomgå vår returpolicy for disse håndlagde matvarene:
-
Kvalitetssikring:
-
Vi er stolte av håndverket bak våre håndlagde sushiretter og wok-varer. Hver rett blir nøye forberedt med de ferskeste ingrediensene for å sikre en fornøyelig matopplevelse.
-
-
Returer og Bytter:
-
På grunn av den forderdelige karakteren til våre håndlagde matvarer, kan vi dessverre ikke akseptere returer eller bytter etter at bestillingen er levert eller hentet. Denne policyen er på plass for å opprettholde integriteten og sikkerheten til produktene våre.
-
-
Riktigheten av Bestillingen:
-
Det er viktig å nøye gjennomgå bestillingen ved mottak eller henting. Hvis det er noen uoverensstemmelser eller problemer med bestillingen din, vennligst kontakt vår kundeserviceteam via [Vårt Kontaktskjema] med bestillingsnummeret og detaljer.
-
-
Avbestillingspolicy:
-
Avbestillinger må gjøres minst 15 minutter før den planlagte leverings- eller hentetiden. Vennligst kontakt oss på telefon så snart som mulig hvis du trenger å avbestille bestillingen din.
-
I det uheldige tilfellet at vi må avbestille bestillingen din etter at den er akseptert, vil vi varsle deg så snart som mulig. Vi forbeholder oss retten til å avbestille en bestilling, før eller etter aksept, og vil varsle deg umiddelbart om en slik avbestilling.
-
Respekt for ferskhet: Sushi smaker best når den er fersk, og å ikke hente en bestilling påvirker kvaliteten. Vi oppfordrer kundene til å respektere restaurantens innsats med å tilberede fersk sushi og å informere oss umiddelbart hvis du ikke kan hente bestillingen din.
-
Kommunikasjon: Hvis det oppstår uforutsette omstendigheter som hindrer henting av bestillingen, bør kundene kommunisere med restauranten umiddelbart. Dette lar oss gjøre nødvendige justeringer og potensielt håndtere eventuelle bekymringer.
-
Gjentatte overtredelser: Kunder som gjentatte ganger unnlater å hente bestillingene sine uten riktig kommunikasjon kan bli underlagt begrensninger eller straff, for eksempel å være ute av stand til å legge inn fremtidige bestillinger eller å måtte betale avbestillingsgebyrer.
-
-
Refusjonspolicy:
-
I det sjeldne tilfellet at det er et problem med kvaliteten på våre håndlagde sushiretter eller wok-varer, vennligst kontakt oss innen 24 timer etter at du har mottatt bestillingen din. Vi kan be om bilder eller ytterligere informasjon for å vurdere bekymringen. Hvis en refusjon anses nødvendig, vil den bli utstedt til den opprinnelige betalingsmetoden.
-
-
Kontakt Oss:
-
Hvis du har spørsmål eller bekymringer angående bestillingen din eller vår returpolicy, nøl ikke med å kontakte vårt kundeserviceteam via [Online Kontaktskjema].
-
Vennligst forstå at vår returpolicy er utformet for å prioritere matsikkerhet og kvalitet. Vi setter pris på forståelsen og samarbeidet ditt. Takk for at du valgte Okura Sushi for din kulinariske opplevelse.
Med vennlig hilsen,
Okura Sushi
Smidsrødveien 46, 3120 Nøtterøy
Phone: 33 38 33 00